Lisa Roivas Träning

You let all the girls go and it makes you feel good, don't it? But behind your Broadwayshow, I hear a voice say: "Please don't hurt me.."

 
söndagsångest. till endast för söndagar. så låt mig för fan slippa den på måndagar! idag valde jag bort den! valde att asskratta åt lördagens sjuka kväll. lammlår, konstiga människor, dubbel efterfest och 23 minus. jag hör inte av mig för springer inte efter någon, aldrig gjort och kommer inte göra det heller. så var inte orolig. men ändå ska man likt förbannat på fyllan kläcka ur sig saker. och ringa. herrejebus ångest. men endast på söndagar. idag var det måndag så idag är det förbjudet, glömt. inte gjort ett skit idag förutom gymmet. förtjänade dubbelpass och intervaller idag. nu ska jag helt ärligt plugga ett par timmar. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: