Lisa Roivas Träning

annorlunda pass på gymet .

eh. kan man säga. agerat världens sämsta PT i och med att i obekvämligheten av att sitta gränsle inte få ut ett ord och sen vara för lätt för att hålla motstånd :D ändå, "vadå, du med dina lår, springer du inte?!" nej, jag kämpar med min förbannelse iform av en knäskada, men det finns ju annat. cykel, cross, bodypump och så underbara älskade snowboarden såklart. att jag firar 10-års jubileum på världen bästa gym nästa år kan också ha med det att göra! sen kommer Paco (alla som tränar på NC vet vem Paco är..!) och säger till mig att inte köra rumpmaksinen, för jag inte behöver det... come on, alla behöver kötta röv!! till råga på allt driver en kille loss med mig o säger att balansplattan spack. när han menar att det var idén att hans lillkille skulle leka med den som sprack... eller kan de var ett talfel som infinner sig vid vissa tillfällen? 
jag tränar och jobbar sannerligen på bästa gymet. precis vad jag behövde idag känner jag!! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: