Lisa Roivas Träning

snart legitimerad sjuksköterska .

ja eller ? känns som det , öppna Apotek kan jag göra hemma iaf .. o kan allt om bandage, omläggning av sår, vad man ska leta efter, hur man gör när det blir sådär osv osv osv så många gånger jag diskuterat med mamma , vårdcentralen & sjukvårdsupplysningen . vad gissar ni på nu ? jo, armen är ej okej alltså , faaaanhelveteeeesjääääävla ja jag tänker svära för jag är så arg o less på att alltid är det nånting !

men en timma på gymmet nyss o lite mat på det nu så kanske det känns bättre , lägga om såret igen nu & sen drar vi till Jönköping o kollar på hockey , coolt ! har dock glömt vilket lag det var jag skulle heja på ... sova kvar o sen köra direkt till jobb imorn !
fick ett glatt besked idag iaf, ett litet plåster på hjärtat mitt iaf .
alltså av någon anledning ser alla bilderna på mig likadana ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: