Lisa Roivas Träning

even as a little girl ,

I've been a loner ever since I can remember .
men inte svårt att fördriva tiden. ingen bodypump otagg som jag var, får njuta av morgondagen istället. fixat naglar, plockat med böcker i mitt nya fina skåp, ätit gott o tittat på Idol. behövde verkligen vara ensam.
men nu kan jag inte vänta på att han ska komma från träning o krypa ned i min säng!
även filosoferat för mycket, tänkt o ältat . kommer ingen vart så jag ger upp .
mycket roligare o tänka på allt kul som hänt i helgen o mitt asbra blogginlägg jag tänkte jag skulle skriva i lördags, men orkade inte o sen glömde helt o hållet bort vad det var om, jag tillomed satt o skrattade för migsjälv där på natten men kan inte minnas vad det var !
nu ska jag o tre clementiner ner i säng, 5:e dagen i rad imorn, ''aa, men det är väl ingenting, jobbar jag varje vecka!'' mm testa två dagar i mina skor ska ni nog få se på vem fan som är trött !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: