Lisa Roivas Träning

vill inte sova .

så därför tog jag en långdusch såhär mitt i natten. te o en nattmacka också, det godaste som finns. vill lixom bara inte sova...
idag var det en typ 8-årig tjej som skrek ''va snygg du är killen!'' efter min pojkvän. när jag höll honom i handen. hm, vad säger det om situationen ? borde jag slagit den dryga .. ? o hur gammal ser HAN ut egentligen ? hehe . gillar ålderskillnaden, min lilla bus . men helt ärligt , att undanhålla små viktiga detaljer för att inte göra mig arg , även kallat vita lögner eller fila på sanningen , det gör man kanske på sin höjd för att skona sin mor . ens flickvän förtjänar att höra sanningen , du är inte 5 år o inte vågar berätta i rädsla för att jag ska bli arg . för vad tror du jag är nu , när sanningen kommer fram ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: