Lisa Roivas Träning

tillbaka till vardagen !

efter en som sagt kanon helg så kör vi en stängningsvecka !
fredagen började med en kanongod 10-rätters hos Lisen med massa skratt, en titt på ''the lamp hotel'' som verkade lite varmt för oss. riktigt hemmaförfest istället, där det nästan kändes som vi tog över, satte på en playlist, drack upp spriten & roffade åt oss pojkarna ;) precis som det ska va! lite mer vin på VK för vidare med bugg på Harrys. illa men riktigt riktigt kul !
lördagen gick inte i många knop, men hann njuta av oktobersolen o värmen med en kaffe på Fräcka, mat hos mamma&pappa o film med lilla bus (låter som ett djur eller ett barn, men nja, har inte riktigt lärt mig leva med ålderskillnaden till min pojkvän haha) ''the adjustment bureau'' helt okej bra faktiskt !
myspyssöndag, träning, hockey, köttbullar o ett antal wallandesfilmer senare somnade jag gott igen, vill påstå att jag mest sovit ikapp tror jag..
men nu är det måndag igen, nya uppgifter o nytt att se fram emot. som städningen & betala mitt livs första parkeringsböter ! fan, tur att jag sålde ett par skor för 800 igår, datumparkering kan suga min ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: