Lisa Roivas Träning

baby I was born this way .

en liten tur på stan spårade o resulterade i hela tre klänningar, alla för 499.- från H&M, nedsatt & jag hade rabatt, den enda ensam har kostat samma :) det kallar jag lätt värt det o fick två på köpet, tummen upp. det var den svarta jag var ute efter & ett par nya svarta kilklackar till firandet av min mormors födelsedag på fredag på nya restaurangen ENOTEKET som verkar toppen !
fick lixom en spårad allahelgonaklänning om någon vill spöka ut sig i helgen för jag har världens grej här ;) o en rosa som är som en liten dröm. båda kan ju med fördel användas i Egypten med, eller som dekoration i garderoben ..
som en jäkla MARDRÖM däremot är hon/han på bodypumpen, huuu, läskig tjej ? kille ? den behöver inte spöka till helgen , men ska inte va sådär , den har gjort det emot sigsjälv o tycker säkert den är superfin ! skönt med BP var det iaf !
nej, nu ska jag & finaste Lina äta äggmackor ! o tydligen var inte mitt spårande på stan någonting om man jämnför med henne ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: