Lisa Roivas Träning

är din pojkvän efterbliven ?

alltså rubriken på aftonbladet gör sig inte rättvisa , så illa tycker jag det inte att det är , det enda jag har att jämföra med var verkligen efterblivet!  men manipulativa , absout , kan man passa in på andra ställen mer än hemma, som i skolan eller på arbetsplatsen o så , alltså inte efterblivna bara lata . jag blir så jävla less . slösar min fuckin jävla tid ! men det är slut med det nu , jag är klar , jag drar , vi hörs ! läs om dom omdebatterade inläggen här & här o avgör själva . jag tycker det är lite överdriv & så .
och sen är det jag då , ett jävla monster som blir TOKIG för minsta lilla , men hej , det är jag , ni som känner mig vet hur jag är. psykar ur lite titt som tätt ! och kan man inte förstå att det är då jag behöver lämnas i fred får man skylla sig själv om man stannar kvar o fortsätter att försöka prata innan jag lugnat ner mig. då får man höra mer än vad man förtjänar . som tur är känner jag migsjälv också & .. naä ..
spenderar denna förmiddag i högskoleprovets magiska värld , underbart ! gonna need more coffe ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: