Lisa Roivas Träning

trogen kund lönar sig !

fick ett mkt trevligt samtal tidigare idag och är numer en vit iphone 4s rikare och ett abonnemang ''halvare'' men samma max på allt :) helt okej deal tycker jag ! sen att jag är deras i 24 månader till spelar inte mig någon roll efter så många år. & jag vet, alla har vit, men faaan vad jag skulle ångrat mig, nu med vit mac o allt <3
stängde kök för sista gången idag , finns en hel del jag kommer sakna så sjukt mycket. men det är inte som förr men jag är glad att ni förgyller mina sista dagar & skönt med allt stöd och att man kan inspirera någon annan <3 nu är det goodniiiight and goooodbyyeee.

Kommentarer

  • Empa säger:

    Välkommen till vita klubben! ;D

    2011-11-24 | 10:23:18
    Bloggadress: http://eempaa.blogg.se/
  • Sofia Axelsson säger:

    Jag har exakt samma :D så nöjd! Har du alltså slutat på donken ? Varg ska du då ta vägen ?? Kram Fia :)

    2011-11-26 | 00:54:31

Kommentera inlägget här: