Lisa Roivas Träning

tackarrrr .

var så inställd på att ta en cider nu när jag kom hem efter jobbet, skapligt snopen man blir när det inte finns några kvar :) mango/hallon rekordlig iaf, stört god har den varit ! o tyckte jag verkligen förtjänade en efter denna dag, som började tungt för att övergå till firande av alla helgona på klingas egna sätt med 4 timmar strömavbrott o städning i total mörker typ till en rätt slapp kväll när strömmen kom igång igen !
bad attitude , ja det var faktiskt länge jag fick höra det ! men jo , det är väl sant att jag grävt min egen grav , gör det lättare för mig , undrar bara varför man inte vågat ta det direkt med mig , har lite svårt o veta exakt vad jag gjort . mest är jag ledsen på alla som inte tagit sig tid & stannat upp o frågat hur fan jag mår .
men nu slutar jag klaga , det passar inte mig & gör jag något åt det , tack för mig .


Kommentarer


Kommentera inlägget här: