Lisa Roivas Träning

skulle gått upp för två timmar sen

planen var att träna & fixa massa innan jobb men det är så myyyyyysigt när bus ligger kvar i sängen så det går bara lixom inte ! nu sitter jag här superstressad & inte ens hunnit hälften & brorsan kommer om 30 min haha :) som vanligt.
idag är det bara två veckor kvar , två veckor kvar till jag & Hampus åker på semester . och vad som händer sen är det ingen som vet ... seriöst , därför var vi ute & firade i onsdag , bara han & jag , superkul <3


tänkte jag skulle lägga upp dagens låt men kom inte fram till någon bra , så ni får en pluttinuttsnuttigull eftersom jag känner mig så idag , jag äääääälskaaaaar julen och få fira den helt ledig för första gången sen 2002 kommer bli guld. & nyår o snö o 25 år gammal . så här får ni Bäver, den är rätt söt ändå ..


the wise men follow the stars , as the way I follow my heart ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: