Lisa Roivas Träning

VA FAN HÄNDE ?

snööö ? åh snälla nån, döda mig, sluta driv med mig.. skönt att man ska åka till romme imorn så man slipper det, hahahahaha. äh gud, tur att ''våren'' kommer tillbaka nästa vecka.
vilken kul kväll igår, kul o köra tajt o springa lite :) o ändå blev det en toppenstängning, bästa tjejerna ! vad skulle jag göra utan er, ni är grymma ! (det stod i mitt horosop igår att jag skulle va extra tacksam mot mot mina kollegor som alltid ställer upp så nu e jag det ;)
kan inte sluta tänka, men det är väl som vanligt :) ord, alltså, små vackra ord som blir till meningar o får någon att känna sig alldeles varm inombords, uppskattad o glad. o tänk hur jävla galna saker man gör med alkohol i blodet, hahaha, jag döööör. man gör precis vad man vill, som man känner för, bjuder på sigsjälv som man aldrig gör annars. o säger saker som man verkligen menar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: