Lisa Roivas Träning

the first day of the rest of my life .

har sagt det så många gånger, men nu startar vi om igen. nu är det över..
tur att jag vaknade av klockan, hade lite gärna kunnat dö mobilen, glömde ladda inatt, hehe, somnade på sängen med kläder på typ, lite trött om man säger så . så går det när man spårar med mina klingisar o sover 3 timmar natten innan <3 så roligt vi hade i fredags tjejer, jag är så glad att jag följde med trots allt ! shots, dans, så mycket skratt, så roliga kort, efterfest..
o så jobb 12-21 på det igår, haha, men det är så vi gör det !
idag blir det 10-20, ta över skiftet när jag kommer, va kul vi ska ha !
finaste sms:en, finaste skratten, finaste minnena. det är det jag vill ha.
tur att jag e så sexy, fan, brukar fixa o bli fotad men tydligen inte :D tur att helene har bra bilder !

Kommentarer

  • Helene säger:

    TACK SJÄLV LISA!

    Kvällen med oss tjejer kunde inte ha varit roligare : ) Underbart att man kan ses utanför jobbet också!

    2011-03-16 | 02:26:06
    Bloggadress: http://hellohelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: