Lisa Roivas Träning

sol <3

vaknade med ett ryck, eller rättare sagt ett sms, o nu kan man ju inte bara somna om, inte när det är så fint väder ute, åååh, långpromenad, jatack ! idag kan jag säga att min lille pärla, cykeln, åker fram oxå :) fast jag borde fan köpa en ny, den suger egentligen, men spara till resa eller slösa.. slösa är ju najs med, sugen på en sväng på stan, listan på allt jag ''behöver'' bli längre.. känns som jag bara kommer köpa allt nästa månad istället :D
ledig iaf o tur är väl det, fast tummen är okej o det tackar vi för, fan vad rädd jag blev igår.
in med skjortor i maskin, ut med disk, suga damm, slänga skräp sen köööör vi !
90 miljoner veiws barra, kör barra, vi bidrog nog med 1000 iaf :D
o jag spårar o måste ta reda på vafan dom sjunger, kunde nog iofs lista ut att det handlade om att dansa kuduro, men då måste jag ju veta vad det är: WIKIPEDIA: Kuduro kommer från språket Kimbundu men har dubbel betydelse i det att det betyder "hård rumpa" i portugisiska. Dansen kan liknas vid en mix mellan techno/funk/batucada/afro. check! men vet inte riktigt om jag kanske tycker denhär faktiskt är bättre :)
och glöm för guds skull inte o skaka på rumpan på morgonen, den obligatoriska morgondansen gör vem som helst glad !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: