Lisa Roivas Träning

ny vecka nya tag

åh skitvecka förra veckan. eller det var den egentligen inte, men riktigt sugig iaf. snefylla, bodypump, en massa vänner & en massa jobb. det är väl där den går utför, vid tidiga morgonar på jobbet. men med middag med finaste tjejerna i stan på lördagskvällen på olearys, annas o mitt morgonäventyr efter ''försovit'' oss till jobbet (inte vårat fel att iphone ballar ur vid tidsomställning, men vi kunde ju tänkt ett steg längre ;) en nolla så blev det en rätt så bra vecka iaf. mysko drömmar förföljer mig, betyder det någonting ? mysko män förföljer mig, haha det är som vanligt ..
men det är svårt att försöka leva helt utan dig. för ibland fanns du där trots allt.
denna vecka består av en rad konstiga arbetspass, o 3-skiften o timmesrasterna som börjar den 1:e. har försökt i helgen men eftersom det inte varit schemalagd för det så har det varit svårt, men vad underbara ni är allihopa <3
men schemat tillåter mig iaf o köra pass på gymmet varje dag, yää. sen om jag orkar är en annan sak.
vad var det för hets om snö igår, snälla, försöker ni ta livet av mig ? det är ju strålande sol, o jag behöver verkligen putsa fönster... hemmapyssel & ensamshopping (som jag är bäst på) står på schemat, promenad o hämta ut tågbiljetter vore nog bra med, om 10 dagar åker jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: