Lisa Roivas Träning

jag är så nördig .

så fort jag vaknar åker datorn på. det har den alltid gjort så länge jag kan minnas iofs så det är ingen nyhet. tv med som lite bakgrundsljud. kolla FB, aftonbladet, nt nu när tidningen inte kommer mer, läsa bloggar & blogga såklart, haha. undra hur mycket tid jag spenderar nördandes egentligen, har ju telefontiden o räkna in med !
tar mig i kragen o ignorerar shoppingnerven det rycker i, tar det imorn, idag ska det tränas :) o TV-bänken på fredag, yes, äntligen ! undra hur mycket tid jag spenderar på o träna med, det lär va ett par dagar om året..
alltså jag har typ helt nästan, iofs inte egentligen, men kan knappt tro det är sant ! ska fan till romme på lördag & åka bräda ! säsongens sista, fiiiiiiint ! syrran, hennes pojkvän & pappa, kommer bli underbart <3 hoppas på fint väder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: