Lisa Roivas Träning

jag är så irriterad

vill bara skrika rakt ut, jag blir galen. nej, vänta, jag är redan galen ! det är bara för mycket nu, eller för lite eller vad man säger, det är inte detär I signed up for asså.
haft en bra helg trots allt, JAG VAR PÅ ÅRETS fest, alltså, denhär blir svår att toppa :) så bra annordnat, DJ o sjukt bra ljud o ljus, alla så himla glada, bra blandning av folk <3 åh vad kul det var att träffa alla igen.
det var en ny dokumentär igen, men nu tror jag folk är less på o lyssna. jag är det iaf, haha. jag vet inte vad det är just nu, men jag trivs så bra iaf. VD på besök igår och han var nöjd, det värmer, det förtjänar vi ! nu är ännu en svag länk borta o vi växer starkare.
bilen är trasig, eller ratten skakar när det rullar, hehe, så nu står den där den står. fint, boendeparkeringen dimper nog ner idag.. suck.
nej, nu ska jag sluta gnälla. stängning idag, ny månad, o idag kan jag träna igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: