Lisa Roivas Träning

dagens bästa <3

kul att ni bara läser när jag uppdaterar, haha, fast iofs så finns det inte så mycket att läsa när jag inte skriver ! :D
kunde inte hålla mig borta från H&M, o en tilll jacka blev det, vafan lixom? <3 kjol, strumpbyxor, mascara.. o en hatt, så töntigt men åh så snygg på mig ! med Emma på Maxi, trevlans !
sprang in i bästa på stan innan sol & bodypump ! o det bästa, efter träning ÄR DET MAT, haha sitter o väntar på att pastan ska svalna till salladen.
iaf, dagens bästa, ingen som ''känner'' hur mycket vitlök jag har i tzasikin till salladen. gårdagens bästa, jag får ha mina popcorn hur salta jag vill! morgondagens får ni imorn :D kul att random folk hälsar på en, skiner det verkligen så mycket om mig.. ?
här skulle det ligga ett youtube klipp med september, antingen hands up eller white flag, men ingen fanns så lyssna på sveriges stolthet på spottyy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: