Lisa Roivas Träning

äntligen fungerar det

inte kunnat posta på ett tag, blogg.se krånglat, men nu så ! som sagt, glöm inte o läsa fast jag inte uppdaterar ;)
finns ett sparat inlägg från igår om vilken skitdag jag hade, men som jag sa igår, idag kunde den bara bli bättre, o det har den verkligen ! smet lite tidigare från jobbet, hann inhandla helgens härligheter, fixa lite hemma, kolla om det bara är proppen som gått till spisen, hoppas hoppas! o sen är det BP, haha, min nya drog. men som jag sa, det böjar bli lite ''ensamt'' haha gud.
10-20 imorn sen kör vi helg, full rulle ! <3
min nya kung, såg hans matprogram o blev fast, o haha, han i rutig skjorta o långt grått hår, haha, det är du om 30 år, så jävla likt, sprit o cigg, haha, jag dör. fast han har iofs det riktigt bra :) hoppas jag du med har, jag orkar bara inte riktigt just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: