Lisa Roivas Träning

trevlig midsommar !

jag ska inte klaga, men var lite nere igår, kände mig aningen ensam. men kanongod mat, hemmalagad rabarberpaj, en helt okej film på SVT1 o 3/4 av resten av familjen som sällskap var så mysigt.
men hade behövt något, någon att prata med, haha.
för festa hade jag verkligen inte behövt, hahaha, satt o tänkte igenom dom senaste midsomrarna jag minns, oh lord vad det alltid spårar. aldrig så på någon nyårsfest, det måste ha med att det är sommar att göra !
förra året, var iofs rätt lugnt, i skärgården o grät i en båt. av lycka..
förrförra, Öland med Fia, herregud var för gammal för en 3 dagars redan då, o Öland med för den delen (eller?! :D) men skitmysig stuga o underbart sällskap gjorde det värt för allt i världen!
året innan det, 3 år sedan, måste va när jag & Malin åkte hem till Jocke efter vi stängt jobbet <3 det blev barn den natten. eller iaf helgen :D Jocke gav Malin drinkar utan sprit efter ett tag <3 eller var det på valborg ?
4 år sedan, kan det ha varit det året det spårade som värst, haha, herregud, ja om man dricker en hel box o lite till på en dag så kan man inte räkna med något annat. i Marby.
5 år sedan, måste också varit i Marby i några lugnare former. not! :)
eller minns jag fel ? och jag kan inte minnas vad jag gjorde innan ..? är det någon som kan hjälpa mig ? haha :D

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Fin bild:D

    2011-06-25 | 11:10:37

Kommentera inlägget här: