Lisa Roivas Träning

STEGEBORG LEVERERAR !

wow vilken fest, trodde de skulle va ännu mer folk, men det räckte gott o väl. massa kända ansikten, underbar stämning, riktig kul liveband ! o gott med burn istället för redbull, haha! kul o gå ut på ett annorlunda ställe. hoppas ni hade lika kul som jag, hoppas vi ses där fler gånger i sommar!
blev bestämt typ igår och jag ville inte dricka för jag vet hur det blir, jag är fortfarande rädd om mina sår (måste till sjuksyster, läs mamma o bli omplåstrad :/) , och jag ville inte bli påhoppad, knuffad osv (haha det blev jag iaf ;D) så jag tänkte hålla mig lugn, o då kan jag inte börja för då kan jag inte sluta! så jag höll mig nykter o vi slapp sova i bilen (vilket vi aldrig hade gjort iaf!)
o skönt o vakna utan spränghuvudvärk, spritsmak i munnen, det var hur bra som helst ändå! någon var ju tvungen att köra ;)
o det är ju en upplevelse i sig, chocka alla med att va nykter, släppa loss o bara köra iaf, fnissa åt allt roligt alla gör o alla tokigheter som kommer ur folks alkoholpåverkade munnar. det bästa, komma ihåg hur kul det var, alla man träffat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: