Lisa Roivas Träning

patetisk jävla ursäkt till man !

åh det är så mycket som gör mig förbannad just nu, kan iaf inte läsa NT nyheterna utan att bli tokig ! SERIÖST 19 år gammal, ni har förstört hennes liv. skulle någon göra så mot mig skulle den inte .. kan inte ens skriva tanken, ni som känner mig vet, vågar inte riskera någon framtid, på internet finns allting kvar. men bara tanken på det får mina händer att skaka av ilska, vidrigt.
sen är det mycket annat, respektlösa jävla fån, simpel fuckin jävla tjuv o latmask. jag ska personligen se till det, det har ni mitt ord på. kommer inte vara första gången heller. det är på en helt annan nivå, men man gör inte så mot sina medmänniskor.
ja, arg arg arg, men det får man vara, imorn är en annan dag som tur är! sleep tight.
vackra vackra kvinna. tycker inte det är något fel på videon... om ni fattar... gillade inte låten i början för den är för reggaeaktik för mig, men nu, ännu en låt jag inte kan få nog av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: