Lisa Roivas Träning

mera nattbloggning .

så slut, men så osugen på att sova, fast jag måste palla mig upp skapligt, vilodag o kusinen tar studenten imorn & ser så fram emot det. utspring på ebersteinska där jag själv stod för 6 (host!) år sedan, träffa alla, njuta av en solig dag o förhoppningsvis lite vin. ska bli så skönt att vara ledig.
orkar inte tänka mer just nu, vet bara hur orden jag läste kändes o det kändes bra! nu är det verkligen över, det har funnits dagar då jag önskat och kanske tillomed trott annorlunda, men inte efter dethär o ännu en gång.
o jobba ihjäl sig, ja, det är tillåtet veckorna innan semestern, då kommer det kännas ännu bättre att vara ledig ! hehe..
jag kan inte låta bli, jag ÄLSKAR dethär, haha. sometimes it's hard to tell in the dark.

Kommentarer

  • Hanan säger:

    Hon är i europa.. hon har vart i england frankrike och italien sen ska hon till grekland sen vet jag inte riktigt. Jo de va kul.. Jobbigt men kul;D

    2011-06-16 | 10:31:50
  • Linnea Lundstedt säger:

    Hej! vad kul din blogg verkar vara! lär verkligen att läsa dina poster lite mer. =P Ha en bra dag :p

    2011-06-29 | 04:37:37
    Bloggadress: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här: