Lisa Roivas Träning

tillbaka till vardagen

NOT ! :) men jag önskar att jag var ledig utan att vara sjuk. vaknade utan röst i lördags, ont i halsen & hosta o jag tänker inte va sjuk i åre så .. men går nog till jobbet imorn, ska ju trots allt inte köra skift o det blir nog rätt lugnt :)

men börjar bli grymt rastlös, jag är inget bigger fan av o va sjuk alltså. kan gärna va hemma o glo på film i 2 dagar, som jag gjort nu, men blir jag tvungen så är det rätt segt. haft turen o ha babe hos mig, myst & lagat massa mat..
nu är det helt ok & va själv, få ordning på hemmet & börja packa <3 5 dagar till ÅRE ! kommer bli bästa någonsin, massa snö o åkning, sol, dubbelsäng, bastu, god mat & massa slapp med babe (o familjen såklart!). bättre början på mitt bästa år någonsin får man leta efter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: