Lisa Roivas Träning

idag var en rolig dag .

dock svinkall. skrapa bil utan vantar = ingen höjdare. gå till gymmet me tunna träningsbyxor från ljura = ingen höjdare det heller.
idag har jag lyckats hjälpa en kille med att få bort bilen från en isfläck. varvade sönder hans bil då våran gas är superstum. han hade tydligen stått där igår med och kom inte bort. undra om han parkerat där igen eller bara stod kvar från igår o letade blondiner. annars är det han som är bra dum. kom på efter att det kanske var osmart o sätta sig i en främmande mans bil. fast som Nina sa, du satt ju iaf bakom ratten. men allt lugnt o han var tacksam.
lyckades öven GÅ hemifrån i två olika skor. dom är rätt lika varandra, men brukar inte samtidigt stå vid dörren då vi har en liten hall. satte iaf på mig en höger och en vänster :D ibland undrar jag om man blir som man umgås.
blev bara ett pass idag. ETT enda. men för kallt för längre promenad ute o intervallöpningen tog kol på mig, o sen hann jag inte simma med Malin.
shoppat nya träningsbyxor o armband till iphonen. nördigt värre, men nu kör vi! beställt glasögon med, lovely men oj vad fattig jag blir. tandläkaren denna månad oxå, fejnt. ngn som provat tandblekning kan ju höra av sig ;)
tycker vi kör en repris fast roligare imorn. blir det sängbord o trådbackar för hela slanten, måste organisera vår garderob som är värre än en krigszon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: