Lisa Roivas Träning

booooooring

kan inte bestämma mig om jag ska iväg till löpbandet eller inte. det självklara svaret är att köra, men är inte så sugen. typ. fast intervaller innan jobbet är ju. fräsch ?
underbar dag igår, var hos Malin & barnen en stund. Tindra bara skrattade åt mig & Liam knäckte mig med sin engelska :P han satt vid bordet och åt, ställde sig upp och då sa jag ''sit down please'' innan jag insåg att han förstod nog inte, men då frågade jag ''pratar du engelska Liam?'' ''ja'' svarade han, hur självsäkert som helst! sen sa han ''god knows'' och något mer på engelska ;) och jag blev knäckt :P killen fyller 2 år snart, hihi. lättlärd iaf :)
sen var jag en kort sväng på stan med syrran o gick en kort sväng själv, men så jävla tråkigt. var sugen på o köpa massa grejjer, men bara gick runt o glodde.. det är det jag vill göra istället för träna.. shoppa..
jobb 12-19 toodaaayy, o i februri har jag bara 4 skift o massor att se fram emot, är ledig alla viktiga dagar som jag trodde jag skulle få byta bort, sweet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: