Lisa Roivas Träning

veckan tråk

är det ni eller ? vafan, ingen som läser när jag inte skriver, när ni inte ser på någon sida att jag gjort ett nytt inlägg? va e de för trams?! kommerntera det va ? VA?
men rätt många i söndags, haha någon som ville veta hemskheter? jaaduu. utgång med Lina guld som alltid, Hugo bra drag som alltid, kända ansikten som alltid o jag gör bort mig som alltid. ångrar att jag sårade dig.
två sjukt sega o bläiga dagar, det är lixom den tiden. målat en hylla så det stinker färg i hela lägenheten som ger mig huvudvärk. eller är det något annat ?
ska sälja min TV-bänk så nu ska dn tömmas. blekt tänderna, usch obehagligt men uhj vad najs.
hungrig o grining.
har annat o sysselsätta mig med iaf, F är på träning med hans vikingar, om man nu kan kalla dom det, hehe.
kanske dyker upp ett inlägg till senare, stay tuned, bara för er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: