Lisa Roivas Träning

juledagsaktiviteter .

svara på alla sms , mejl , missade telefonsamtal etc . inte bara god jul utan jag har väl en 200 grattis också .

summera presenter / klappar , jag har fått blommor , godis , champange , champangeglas , en bok , en ljuslykta , en trisslott (ingen vinst) ett foto på mig & pappa när jag är ett par dagar gammal , av någon anledning ligger jag på diskbänken hos farmor & farfar :) superfint! ett spakit , ett iphoneskal , iphonelurar , drinkinggoggles (min syrra är så rolig!) ett hemmagjort halsband från min 7-åriga kusin , alldeles för mycket pengar & presentkort på gina , åhlens , akademibokhandeln , just det fick en bok också , professionails och guldfynd .


efter all gröt , julmat , fika , ost med kex och smörgåstårta till kvällsmat , fyllekäk och frukost är det snart dags att dra en trän innan mer julmat hos mamma & pappa <3 precis som min födelsedag och jul ska vara :) men vad händer ikväll ?

från julafton 2010 .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: