Lisa Roivas Träning

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

alltså jag mår så bra . tid över till att ta hand om migsjälv o hitta migsjälv igen , träna träna träna , sitta o fika i flera timmar o fixa hemma . inte stressa för att hinna med allt o glömma hälften i stressen .
hinna använda alla sina kläder , äta frukost i en timma för allt jag behöver är inte mer än 10 min bort , prata i telefon med vännerna om viktiga saker , inte jobb . hade jag vetat att det skulle bli såhär bra för en månad sen hade jag bara garvat !
jag kommer att vara ledig varje helg . hade så himla mycket annat jag tänkt skriva men hamnade i matkoma o måste duscha efter svettigaste spinningen ever ! sen bums i säng , film , själv idag igen , ''the lincoln lawyer'' .




''if you wanna know how to make me smile,
take control, own me just for the night .''

-maroon 5 feat. christina aguilera - moves like jagger

Kommentarer

  • Lina säger:

    Bara att tuuuta o köraaaa som sagt:D

    Förresten är den filmen riktigt grym!

    2011-12-14 | 21:41:01
  • Empa säger:

    Låter ju underbart!

    2011-12-14 | 22:14:22
    Bloggadress: http://eempaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vart har du börjat jobba?!

    2011-12-14 | 23:01:25
  • Lisa säger:

    älska anonyma kommentarer :) jepp Lina , jag har läst boken haha :) men den va bra !

    2011-12-15 | 07:35:14
    Bloggadress: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: