Lisa Roivas Träning

min älskling har köpt ett Xbox

kul o lära känna honom typ. nejvars. han får inte igång internet o bad mig fixa det nu.
undra om det var därför han väckte mig en timma innan jag skulle gå upp, för jag skulle hinna det ? (a)
''älskling..?'' ''mmm'' ''ska du flytta bilen sen?'' ''mmm'' sen säger han något för att få min uppmärksamhet (brukar säga ''det finns kaffe..'') men idag ''visualiseringscenter har brunnit ner!'' ''vaa?!'' o jag är vaken..
vi brukar be varandra om små grejjer. eller rättare sagt jag brukar be honom om hjälp med massa grejjer. kul att han ber mig om något :) så de är vä dags, o försöka få internet att funka i xboxen..
fast iofs så vet han att jag brukar vilja gå upp med honom när jag inte jobbat stängning.. så min ursäkt att jag hinner inte idag, den blev bortskrattad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: