Lisa Roivas Träning

kör bara.

skapligt död, fast jag trots somnade efter 3 o vaknade efter 10 är huvudet inte med. hade så ont igår.. har aldrig haft migrän tror jag men igår hade jag nog det.

en buss med djurgårdare. två bussar med djurgårdare. när vi pratade med polisen innan sa dom att det bara var två bussar i åtvid. o Klinga är ju ett bra ställe o käka på. dom hade ju eskort men fan vilken adrenalinkick man får när man hör dom. o varför i hela jävla helvetet är det ingen som ringer o säger att dom är på väg så vi är förberedda??!!! jag blir så jävla arg. men tack för all hjälp igår, polisen, det var inte en enda ölburk utanför :) o tack mina underbara tjejer för att ni behöll lugnet <3 i min restaurang, på mina skift, är det jag som bestämmer! skönt o skrika igår :D o nollan gjorde inte kvällen sämre ;)

assdag. asskväll. ASSFEST ! alltså, assistant, inte röv, fast det borde vi oxå ha! ''fångarna på fortet'' o förfest hos Sandra. jag min eviga fråga, när och vad ska vi ÄTA? HAHA! så jävla kul det ska bli !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: