Lisa Roivas Träning

jag älskar mitt nya smeknamn

jag har lixom aldrig haft något innan, inte förrän Jonna kom på Lajja när vi var i Bulgarien :) men nu är vi ju två Lisa på jobbet, vilket blir lite struligt ibland :D nya Lisa, andra Lisa, Rondellen-Lisa eller vad vi nu ska kalla henne (ibland när personalen från Rondellen ringer & jag svarar tror dom att det är hon dom pratar med..) heter P i efternamn, så helt plötsligt blev det bara Pettson.. o hur logiskt är är det inte att jag är Findus då ?
jag älskar Pettson&Findus, har alltid gjort. man är ju lixom uppvuxen med böckerna o tecknade serien o nångång i högstadiet (jag tror faktiskt det var så sent..) spelade vi jämt ett spel på datorn, o då lärde man sig uppskatta alla hundra roliga figurer o ljud man inte tänkt på innan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: