Lisa Roivas Träning

I'm in love

solen skiner ute, kaffe i sängen, datorn oxå, jag vill inte gå upp <3 men babe gick precis in i duschen så jag antar att han e på g, han ska o fiska :) lite frukostmys innan. jag ska springa ett varv, sen kommer äntligen familjen lindgren/johansson hem till mig & fixar el. sen kör vi innertak, socklar & kakel i veckan. sweet.

seg helg, eller den har varit jättemysig, förutom ett otrevligt samtal från jobbet. jag VET att vi inte har ngn personal, fortfarande inte mitt problem. jag måste va ledig enligt planerna, kan inte rubba min världsordning, låt mig va. tror hon som fick jobba är nöjd ;)

hade sett fram emot & umgås igår, men jag o babe hade det askul :) snajsig film, ''sökarna'' o när man ser den inser man att man sett den 100 gånger innan :D men var bara tvungen o se sen nu när jag läser boken. ladda ner 2:an ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: