Lisa Roivas Träning

det går sådär bra för mig

o blogga alltså. typ varje gång jag loggar in ser jag att jag glömt & posta ett inlägg. o nu kan jag inte posta det för skrev det i förrgår, innan jag träffade Malin & Tindra <3 åh så söt o så snäll o så liten :) mindre än Liam iaf. så himla underbart.

lediga dagen igår, en förskräcklig dag skulle jag vilja säga. stängde kvällen innan så somnade rätt sent, vaknar innan 7 när fredrik ringer jobbet. sen 07:21 börjar några IDIOTER såga, SÅGA med en maskin på gården. lyckas somna om, men sen ska någon prata i telefon vid k 9. brevid mig i sängen.. kul o sova ut någon jävla gång.

sur & irriterad tog jag ett varv runt strömmen, fort gick det, haha. men vad spelar det för roll, fick va ensam o njuta av solen till kl 14 typ. sen tror jag ngn försökte gottgöra mig med pannkakor & jag somnade som en stock. vaknade vid 17 igen, o då är man ju irriterad för man sovit bort dagen.

slutade iaf jättemysigt med middag på olearys & bio som sagt. helt ok movie, gillar trollkarlar, hittapåhistorier & nichoas cage.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: