Lisa Roivas Träning

vem är jag ?

vad definierar en person ? vad gör mig till mig ? varför är jag just jag ? o hur kommer det sig att jag är den jag är ? o är jag den jag vill vara ?

skönt o fika idag. först med världens bästa syster :) hennes kompisar tror visst att vi är tvillingar, hej, det är bara 7 år mellan. men smickrande, tack ! <3 o vad jag önskar att vi kunde va tvillingar ibland, så skönt att du börjar kommer ikapp ;) du är du & du är världens bästa och sötaste ! så stark o så modig <3 glöm aldrig det.
lite shopping på det, o de e lugnt, sålde ju köksbordet precis så denna dag gick jämnt upp ! en munkjacka till träningen o lite saker till hemmet :) gjorde ett riktigt bra kap på Lagerhaus eller vad säger du Lina?! haha..
mer fika & mer ältande.. så skönt o veta att ni finns <3

Kommentarer

  • Lina säger:

    Finfina grejer o billigt fick du dem med;) men får se vem som har rätt om nopprorna haha

    Glad i dig!

    2010-10-07 | 21:52:41

Kommentera inlägget här: