Lisa Roivas Träning

s&m

kan inte sluta lyssna på den förbannade låten :D den är så bra.
iaf, vilken annorlunda o stört galen kväll det blev i lördags, lyckades ta det relativt lungt o orkade jobba igår :) 9-17. tidigt, för att kommit hem o somnat vid 01 (efter en taxichaufför, som jag åkte med hem bjudit, för inte en enda kiosk var öppen o de e dyrt o åka till rondellen mittinatten i en taxi :) blivit väckt vid 01:30 igen o låg vaken till 02:30 ... jag vet inte vad det är, vad det handlar om, men jag blir tokig! nu gör vi på mitt sätt.
en galen video på Lina när hon sjöng för alla på svårvagnen, en nipslip för han i garderoben (?) träffade muuuuaaaa som sa att jag måste gått ner i vikt typ 10 ggr (tack för den ;) men nej nej o nej!) o josefine som kmappt kände igen mig.. hade jag lyckats med min outfit ? jag kände mig sjukt snygg iaf ! hahaha..
ne mysa lite hemma, mera kaffe, sen blir det core med emma kl 12! YEAH!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Haha den där filmen på mig måste du komma ihåg att visa mig någon dag:D

    2010-11-22 | 10:07:08

Kommentera inlägget här: