Lisa Roivas Träning

hej inget liv

5:30-16 helgen.
ledig måndag. nya kuddar, sängkläder, loves it, köket en till bit på vägen. sista vaccinationssprutan tagen (vart ska vi resa?!)
tis-fre 5:30-16. grymma pass, skönt o sluta tidigt OM man inte varit så förbannat trött. hemma strax innan 17, äta, däcka på soffan. beställt linser, ringt mormor&morfar. sorterat JOBBmejlen som jag äntligen fått funka hemma.
träna får man göra direkt efter jobbet MEN orka när de e mörkt när man kommer till jobbet o mörkt när man går hem. inget att göra där pga snö, skaplig kontrast till helgen med ett par 20-24 timmar... plussat mer än som var budgeterat, hej.
utbildning, av mig själv & annika :) o öppna dörrar om 2 veckor. det är mycket nu.
jag som inte orkar, inte vill, inte bryr mig, skiter i allt just nu.
fet & blek, hej.
o så var det fel datum, det lilla ljuset jag såg torsdagkväll & att ngn faktiskt för en gång skull ville byta min fredag. (inte ditt fel gumman, vi tar det en annan gång ;)
ännu en sånhär vecka.. fan jag älskar ju snö o vinter, men längtar till sommaren igen/redan.
imorn ska jag sola & köpa vinglögg, finns det inte på systämät så överlever jag nog inte denna vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: