Lisa Roivas Träning

kickass

vi såg den igår, o jag hade väl ine riktigt förväntat mig vad jag fick. iofs hade Fredriks kompis berättat & sagt att den var riktigt bra, men jag trodde fortfarane att det var en parodi på superhjältefilmen. men oj fick jag. ibland visste man inte om man skulle skratta eller gråta, det är ritkigt bra action o får en o tänka på quentin tarantiono. så en film att rekommendera !



var ju hos optikern igår för jag tycker jag börjar se dåligt på långt håll. men det är lite yrigt & speciellt när man har så kraftigt synfel som jag. jag inbillar mig inte när jag säger att jag ser dåligt, trots att jag har perfekt syn. det som händer är att jag tittar på nära håll o ser kanonbra, ögonen vänjer sig & sen när jag ska kolla på långt håll blir det suddigt. jag skulle kunna skaffa starare linser, jag skulle se bättre på långt håll men sämre på nära och det skulle bli en ond cirkel.

det jag kan göra är att tänka på när jag läser, som jag gör mycket, hålla boken en bra bit bort. så nu sitter jag med fullt utsträckta armar o försöker skriva, haha. likadant me I-phonen, hur knas kommer jag inte se ut ? :D äh, jag vet inte, får helt enkelt kisa lite ibland, hoppas på att man tyvker det är sexigt........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: