Lisa Roivas Träning

hello goodmorning

lite Diddy sådär på morgonkvisten är aldrig fel :)



skapligt tidigt uppe. men varje kväll säger vi att vi ska dricka kaffe tillsammans :) sen att han inte väcker mig förrän han ska gå, för han är bara för söt, är en annan sak. så nu sitter jag här o dricker mitt kaffe själv :P

idag ska jag få saker gjorda ojojojojojoj. har klagat på hur tråkigt jag har utan & ens veta hur mycket det finns att göra !!

såg på Arga Snickaren igår, kan va världens bästa program ? iaf, han e klockren. jag måste ha en plan. 1,2,3,4 lixom. nu börjar projekt ''renovera'' lägenhet. skriva ner allt som ska göras per rum på varsin sida i en bok, kolla upp vad material osv. kommer att kosta & sen får proffset avgöra tid ;) självklart ska jag hjälpa till, jag vill, lära mig & sen är det ju min lägenhet, hur skulle jag gjort utan honom ?



träna oxå vill jag ! som FFFFFFFFFFFF ! högerben mkt smalare än vänsterben igen. inte okej. övningar hemma & sen måste jag börja gå ut & gå ordentlig igen om det någonsin ska släppa. är sjuksriven till den 18:e :S

men de ser ut & bli trålande väder idag också <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: