Lisa Roivas Träning

makin love

har jag övat på sen sist jag skrev. hihi typ iaf.

sol & cyklande, mathandlande o spontanutgång med blondinerna, badhus & stek i solen med vänner, personalfest & kalasröj på otten med maskinen & studenter på hugos, mycket lite sömn o parkhäng o gräs mellan tårna, jogging, en himla massa mer mat & dryck & lekar med familjen kjellgren, mer sol & mys & mat :)

o börjar första dagen efter semestern med ledig måndag, stängning tis-tors, mellan fredag & ledig helg ! o vem snackade om att jag jobbar hela midsommar ? till 16 midsommarafton & ledig helg, hihi <3 sa jag att det skulle bli bästa sommaren ?

har iofs ont i halsen idag, så jag har tagit det lugnt. höll i shoppingarmen när jag o Lina va på stan, så det bir ngn resa nångång ;) o tacos med babe. röjer runt bland kläderna hemma stillar begäret lite.. nu ska vi se vad man kan göra med ett par jeans & ett par leggings.. kör en låt på de :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: