Lisa Roivas Träning

kaffe <3

det kan verkligen va det bästa som finns. när jag vaknar skriker hela kroppen & huvudet efter det :S så nu sitter jag här med min mega kopp o försöker vakna till liv. sen blir det den obligatoriska innan-jobbet koppen & så en ikväll på sena rasten för att orka resten av kvällen.. mmm längtar redan !

hade en mycket bättre dag igår ! hann med en powerwalk men va sedan hemma innan jobbet & gjorde mig iordning.. helt plötsligt kommer fredrik hem & jag fick 100 pussar innan jag gick (dom kom 4:a av 10 lag, men det var tydligen bara ngn semi..) hade ett underbart samtal med chefen som man bara kan ha med henne :) undra om hon läst mina tankar, för jag fick en systempärm o bokning av en till kurs.. var väl inte riktigt det jag tänkt mig, men jag behöver verkligen ett mål att sträva efter tror jag, så nu köööör vi igen ! tack emma för skjutsen hem & skrattstunden med dig & lenny, hahaha :D

men nu har jag inte tid mer för min alldeles egna lilla Lenny slutar 9:an ! för jag har slutat 9:an wööhööuhwööhöö ! vet inte vad jag ska ha på mig så det är dags att börja jobba på det !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: