Lisa Roivas Träning

årets sommarplåga

brukar jaga efter den varje år haha :D nu finns det ingen tvivel, den kom från ingenstans, spelas över allt & har inte bestämt mig för om den är dålig eller bra !

skitdag igår. känns som vi är kort hela tiden, att man får slita så man är trött o bara vill gå hem vid 12. sena raster, som slutar i en Lisa som inte längre kan hålla humöret.. alla som känner mig vet hur det blir när jag inte får mat :D känner mig som M ibland, vill bara lacka total ur, skrika, kasta saker omkring mig, haha. men kul var han & han fattas fortfarande oss :) o sen när man märker hur mycket man får göra efter alla andra som slarvat.. nu ska jag inte säga för mycket, jag kan komma på 100 saker nu vi inte gjorde igår.. onda hemska cirkel.


jaja tillbaka idag :) men jag är inte bitter, det är en ny dag & allt som räknas är inställning :D eller ?


powerwalk runt 11, ska kolla på biggest looser innan ! se om jag hinner med ett pass på gymmet oxå ! YEAH !

babe åker iväg till stockholm idag, cramo-kampen, hoppas dom vinner ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: