Lisa Roivas Träning

grattis till Mamma som fyller 50 år idag !

ska dit ut snart & äta smörgåstårta & bara mysa . trött efter ännu en öppning . tack alla för idag , för feedback , bra jobb & massa skratt . behövde jag verkligen efter KATASTROF-söndagen ! men vi lär oss av våra misstag & rockar vidare på rätt spår !

fan vad kallt det blev igen, trodde våren var på G , skapligt sugen ! & halt med , come on på grusningen alltså .

äh , segt & blogga , har inget & skriva , händer INGENTING just nu . sparar pengar = ingen shopping . massa jobb = inget party , men i helgen måste vi köra , så sugen på & skaka !

nepp , göra sig lite fin & gå mot bussen ! familjen , here I come !



I LIKE ! så bra !


vet inte hur jag ska säga det utan att allt kommer ut helt fel & du missförstår mig ... känner mig bortglömd , bortprioriterad . som ett tidsfördriv ... men på samma sätt känner jag mig så omtyckt ... blir tokig , vet varken in eller ut ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: