Lisa Roivas Träning

en fika på stan

blev det , med malin , annso & liam :) eller fika , sallad på paus & lite rännande i affärer . jag va rpå jakt efter ett kontantkort/abonnemang skysst som fan alternativt en ny telefon .

visade sig att mitt på 3 inte var uppsagt , fast jag VET att jag ringt o sagt upp det :S anyhow , teleräkningar på stax under 1000 - lappen i månaden är heller inte okej , så , tada . äger numera en IPHONE haha . den är kul .

lagt papper på hela golvet i hallen , blir måla sen . nu ska jag på yoga för första gången i mitt liv <3

Kommentarer

  • Empa säger:

    välkommen till iphone klubben ;)

    2010-01-19 | 18:39:31
    Bloggadress: http://eempaa.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Ojojoj en iphone nice! du vet att dom ej är så hållbara va:P miss u! puss

    2010-01-19 | 20:57:17

Kommentera inlägget här: