Lisa Roivas Träning

d a g e n s

Humör: trött , trött , trött , nervös inför uppkörningen på jobbet 

Gjort: sovit,
 duschat & surfat

Planer:
jobb 12-19 , uppkörning i service :) sen kommer Tim o vi ska ha en underbar fredagskväll !

Lyssnar på: Three 6 Mafia feat. Tiësto & Sean Kingston- Feel It . videon finns nedan , detta kan va årets låt . bästa av allt !

Bästa:
 allt känns så himla bra bara :)

Sämsta:
 detdär med att göra kaffe innan jag är vaken är inte min grej . har börjat med att glömma att hälla ut vattnet som blir över i kannan när jag börjar brygga , så kaffet blir utspätt , kallt & JÄVLIGT äckligt . har varken tid eller ork eller tålamod till att det händer ... igen o igen o igen .. som tur får jag hjälp ibland .. bli väckt med morgonrocken på sängen & sen viskning att kaffet är klart ... <3

Väder:
 mulet & blaskigt, förlåt att jag klagade igår ... bara lite längre ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: