Lisa Roivas Träning

ännu en vecka har gått

äckligt vad tiden går snabbt . könns inte ens som jag hade helg , trots att jag hade det helt underbart . chääfäään har iofs gett mig massa ledigt denna vecka , skönt , tack  . fast det är han som ska tacka :D

körde upp till nyköping i fredags kväll , satt hos rgannen & spelade buzz , inte altför sent . sov ut lördag , åkte tillbadhuset o sen var det födelsedagsmidag . käkade vildsvin för första gången , sjukt gott . resterande av kvällen dracks det rose , likör 43 & spelades en jäkla massa PS3 . buzz & singstar , haha . slutade med att vi lyssnade på massa house & kollade på resor till diverse sensation white/black . usch vad kul det skulle va & åka !! :D

myströttsöndag med babe , såg ''up in the air'' riktigt bra & började kolla på ''the stepather'' men somnade , så stort är mitt intresse för skräck . men den var tydligen bra den oxå . sen var det dags & köra hem för jobb 5.30-16 igår .

var bara hemma & mådde sjukt illa igår , vet inte vad det var . men det håller inte , idag blir det dubbelpass på gymmet .

& ringa sjukvårdsupplysningen ......

hittade låten btw . john dahlbäck fest. terry B- flirt! . ngn som är sugen på bio med mig ikväll ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: