Lisa Roivas Träning

try sleeping with a broken heart

funkat i helgen , med massa alkohol i kroppen blir det lite lättre .

skitkul kväll hos Sesi innan avgång till ''Nya Palace'' . mycket trevligt ,  höll på & frysa ihjäl bara på vägen hem :D

efter massa soffhäng , pizza & oboy körde vi igen , hade hoppats på bättre uppslutning hos mig för det var fan för kallt för & gå vidare till ngn annan förfest :D men mycket glad att Empa kom förbi med Kathy . Otten för hela slanten var ett trevligt avslut .

död söndag , sov mest & nördade framför TV:n till jag fick nackspärr .

jobb igår , försökte hålla ihop migsjälv & var mest ofokuserad .. men tack alla ännu en gång för allt stöd ..





just nu är jag väl mest arg . arg på migsjälv , för att jag tillåt mig att falla , för jag gjorde valet att totalt ge mig hän & verkligen satsa av hela mitt hjärta . fick jag för det lix ...

mest besviken , trodde mer om dig än tomma ursäkter & betydelselösa klicheer . & jag undrar över vem som inte ett ord på fyra dagar inte hade trott att man skiter i den ...

Kommentarer

  • cederkvist säger:

    Känner igen din sits.... Var i ett liknade läge för några dagar sen med en tjej. Där hon helt plötsligt ville sluta träffas. När man går in med hela sitt hjärta så gör det ont.. Speciellt i sådana lägen. Nu hade jag turen att hon ångrade sig jätte mycket och ville fortsätta träffas. :)



    Lycka till iaf ! Du måste tänka så här. Alla personer gör sina val. Lika bra att de hoppar av tåget nu än att de gör det senare för då kan det skada ännu mer. =)

    2010-02-08 | 08:38:45
    Bloggadress: http://cederkvist.blogg.se/
  • Falksimone säger:

    many thanks for your dedications to this world

    2011-03-14 | 12:51:03
    Bloggadress: http://falksimone.blog24h.com

Kommentera inlägget här: