Lisa Roivas Träning

mcdonaldsmysteriet

hur kan det variera så mycket från ena dagen till den andra ? för att det är lov/inte lov. hur kan det variera så mycket från timma till timma? äter verkligen alla lunch/middag samma tid? :S jag skämtar inte, hur soft var det inte igår ? alldeles lagom, så tiden gick fort men man slapp jobba ihjäl sig & man hann städa. gud vad jag saknat höst/vinter. nu känns det inte så tokigt & gå till jobbet. o två hemligheter som tydligen är ute nu, skönt & välkommen tillbaka :)

sen fick jag ett samtal på jobbet, eller jag svarade för jag höll på o bli TOKIG på att det ringde & ringde & ringde & ringde & ringde o tänkte att nu är det ngn som är arg för fel mat. men nej, kl 13 (då kan väl alla räkna ut att det är mest o göra på en resaturang va på hela dagen? eller??) ringer det en person o söker personalansvarig. exakt ''hej, jag söker personalansvarig'' '' jag har ingen här just nu som kan hjälpa dig, men om du återkommer efter kl 14..'' ''kan inte du ta mitt nr & ringa tillbaka istället?'' ''jo, eh, visst, det går oxå bra'' (här får jag lämna min position för att leta papper.....) ''vad var det de gällde?'' ''jo, jag hade sökt jobb här och tänkte jag skulle följa upp'' good luck, have fun säger jag bara! tror ni personen får jobbet? hade ni anställt?

leeeeeeeeeeeeeeeeeeedig idag. ställa om dag till öppning, suck. träna typ.

Kommentarer

  • miss*e* säger:

    ha ha!

    2010-08-24 | 12:40:21
    Bloggadress: http://ericadanielsson.blogg.se/
  • Marzi säger:

    <3 livet e tufft en vanlig dag på donken gumman;)

    2010-08-24 | 13:01:12

Kommentera inlägget här: