Lisa Roivas Träning

söndagsförmiddagspowerpromenad

önskar jag kunde springa redan.. undra hur länge jag kommer va sjukskriven & hur långt tid det tar innan jag får göra precis som jag vill.. har hört upp till 6 månader..

helvete på jobbet igår, gick o va nervös hela tiden över att det skulle komma bussar med djurgårdsfans. hur kul är det & hur mycket går det inte ut över alla andra när jag inte är okej.. ?

iaf, robban & jag räknade ut att med förlängningen skulle dom va här efter 20:30, precis när alla hade gått hem.. då ringde det en buss & förbeställde (tack!) men när de väl kom skulle de beställa om allt ändå. OKEJ!

sen dimper det in en buss, en kille börjar gorma & skrika på My, att vi ska dra ut våra tampongpluppar & öka (vi va fyra tjejer igår, tack igen!) jag ringer polisen o det första hon frågar: 'är det Djurgården ?' jag kollar & ser att killen längst fram har HV-tröja. 'nej, säger jag, killen har HV-tröja!' 'ja, då är det INTE Djurgården!' svarar hon. NO SHIT SHERLOCK! vafan, skitsamma vad det är för några. jag hann aldrig se om dom va där, jag var fast i köket, men de blev helt plötsligt lugnt och tyst..

vuxna karlar som inte kan bete sig. så jävla trött.. alkohol eller ej, kom igen!

hemma vid halv 3, pratade med My en massa, tack, behövde vi båda två :) hade precis somnat när finaste kommer o lägger sig RAKT på mig! fyllo! hoppas mina underbara vänner hade kul utan mig igår ;)

ett varv runt strömmer själv nu & sola innan jobbet. 2 dagar kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: