Lisa Roivas Träning

välkommen hem :)

tack alla som välkomnat mig hem . alltså tack anders (min morbror) . men det är sant , jag hade hellre stannat .
inatt sov jag med mysbyxor o tröja under täcket , det är lite kallt här om man jämför . har haft 40 grader typ , 30 i vattnet , lite svalare andra veckan .

o helt jävla underbart . det är där jag hör hemma , i värmen & festen .

tröttnade lte bara på all mat man äter , riktigt bra käk dock , men onyttigt tyvärr . känner mig 5 kg tyngre , haha .

men jag säger det . bästa resan .

var så trött igår, var på resande fot från 21 måndag kväll till 12 tisdag :/ var uppe vid 8 på måndagen , checkade ut , var på stranden & sen reste vi . lätt värt det :D kirrade ny telefon igår , handlade mat & sen kan man säga att jag dog på soffan .

men idag är jag med igen , packat upp allting redan . solen strååååålar i ett vackert Norrköping .

lek med mig idag , okej ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: